تراختور
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

                                             ياشاسين توني با غيرت

 

حرف هایي در مورد یار ۱۲ استقلال

مدافع تيم فوتبال راه‌آهن گفت: خوشحالم که ديگر در استقلال نيستم چون پشت پرده کثيفي دارد.( قابل توجه بازیکنانی که قصد رفتن به یکی از دو تیم سرخابی دارند )

 

پيروز قرباني در مورد شکست يک بر صفر تيمش مقابل استقلال گفت: نمي‌دانم داور چرا کارت نمي‌داد. يکي از بازيکنان استقلال پيش من آمد و خودش از اين موضوع تعجب کرده بود. بايد روي قضاوت‌هاي ترکي تجديد‌نظر شود.


وي ادامه داد: داور با ما طوري برخورد مي‌کرد که انگار آسمان باز شده و ايشان به زمين آمده است. با لحن بدي مي‌گفت با من صحبت نکنيد و حرف نزنيد. همه وضعيت داوري را ديدند. با استقلالي‌ها خيلي مهربان برخورد مي‌شد. ما پرسپوليس يا استقلال نيستيم که تجربه زيادي داشته باشيم. بازيکنان جوان ما وقتي اين کارت ندادن‌ها را مي‌ديدند روي روحيه‌شان تاثير مي‌گذاشت.



مدافع راه آهن در مورد اينکه آيا از نبودن در استقلال ناراحت است عنوان کرد: چيزي است که مربوط به گذشته است و به آن اصلا فکر نمي‌کنم. خوشحالم که اکنون در استقلال نيستم چرا که اين تيم پشت پرده کثيفي دارد.

قرباني در مورد اينکه از چه کسي ناراحت است تاکيد کرد: بازيکن، کادر فني؛ از همه آنها دل‌ چرکين هستم. مثل خيلي‌ها نيستم. بعضي از مردم ساده هستند و برخي از مسائل را متوجه نمي‌شوند. شايد الان از صحبت‌هاي من ناراحت شوند اما اگر عمقي به مسائل نگاه کنند متوجه خيلي از مسائل خواهند شد. نمي‌دانم چطور است کثيف‌ترين کارها را انجام مي‌دهند. از مديرعامل تا بقيه چه حرف‌هايي پشت سر من زدند. بايد صحبت‌هايشان را خيلي شفاف بيان کنند. دلم مي‌سوزد. شايد به خاطر اين حرفها خيلي‌ها از من ناراحت شوند اما به مسائل با نگاه باز نگاه کنند.

مدافع راه‌آهن در مورد اينکه بحث مکتب حجازي هميشه در استقلال مطرح مي‌شود خاطرنشان کرد: ناصر حجازي را خدا رحمت کند. چيزي که از او ياد گرفتم اين بود که پشت سر کسي صحبت نکنم و حجازي هيچ وقت با کسي رابطه خاصي نداشت. اين نبود که تا کسي کم بياورد بگويد براي فلان مکتب هستم. هميشه دنبال فوتبال ساده بودم تا مردم لذت ببرند.

قرباني در مورد اينکه با اين صحبت‌ها ديگر راه بازگشتي به استقلال ديگر باقي نخواهد ماند عنوان کرد: به استقلال اصلا فکر نمي‌کنم. 34 سال سن دارم و دنبال کار خودم هستم. اگر مي‌دانستم پشت پرده استقلال به قدري کثيف است 10 سال پيش از اين تيم بيرون مي‌آمدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس